6 de set de 2011

Que está a acontecer en Catalunya?


Os ventos de involución lingüística non só queren destruír o sementado nestes anos en Galiza, Balears ou València. Tamén chegan, aínda que con menos capacidade de aniquilación, ao mesmo corazón do proceso de recuperación do catalán no Principat: a escola.

Desde RadioVoz convidáronme para participar mañá ás 9.30 h nun debate sobre o que está a acontecer coas traídas e levadas sentenzas contra o catalán no ensino. Algunhas das cuestións que tentarei abordar son as seguintes:
Que significan en realidade estes ditames xudiciais e como debemos contextualizalos?

Por que o PP defende o "dereito a escoller lingua" só se escolles castelán?

Como pode falar do "dereito de escolla" o mesmo partido que en Galiza nega a posibilidade de optar polo ensino en galego, que elimina a rede de escolas infantís neste idioma e que prohibe o seu uso nas materias científico-técnicas?

Que di o Consello de Europa sobre todo isto, en Catalunya e en Galiza?

Como afecta a Galiza este debate?
En fin, que continuamos!

10 comentários:

  1. este blog esta corriendo por los facebooks catalanes Carlos. Animo a vosotros, que lo que teneis ahi es una vergüenza. Nos dejaran alguna vez en paz? Solo reclamamos que respeten los derechos de los pueblos. Aquí todos aguantamos como podemos, vosotros, nosotros... Y aquí tambien sabemos de vosotros. Un cambio tiene que venir. Gracias desde Barcelona por lo que intentas hacer. Lo del programa de radio me ha parecido un sueño. La chica a la que le he copiado el blog ha dicho en la introduccion: "No estamos solos, en Galicia tambien les preocupa lo que esta pasando en Cataluña". Yo haré la misma introduccion en la paret de mi facebook :-)
    Esther

    ResponderExcluir
  2. Bonita la introducción de Esther y mejor la iniciativa en este blog y en la ràdio. La actuación de los dos partidos mayoritarios en el Parlamento de Madrid, es una vergüenza. Es de agradecer a toda la gente comprometida con su país los esfuerzos en la lucha por las libertades y los derechos de los ciudadanos. El cambio está a la vuelta de la esquina, esta barbàrie no se puede consentir más. Desde Girona, muchas grácias por tú generosidad y muchos ánimos. Con tenacidad, democráticamente lo conseguiremos. Lo cuelgo en mi muro. Joan.

    ResponderExcluir
  3. Carlos fa molt bona feina. Si ens preocupàrem més els uns pels altres, si férem més pinya els qui no som monolingües castellans, potser ens aniria una mica millor. Ja s'han encarregat ells de fragmentar-nos, per a anar acabant amb les altres llengües que no són el castellà, poquet a poquet "que se note el efecto sin que se note el cuidado". Joan, Esther, ara tenim la xarxa, aprofitem-la!! Una abraçada des del País Valencià!

    www.1entretants.ning.com

    ResponderExcluir
  4. Ben, si, nós agradecemos Catalunya, e sei que aos poucos o mundo sabe o que estamos a realizar aquí, e de Catalunya ten o noso total apoio, se sempre facer o mesmo, e queremos en Galicia Galicia tamén foi un vehículo galego.Visca Catalunya Lliure!! Liberdade para a Galiza!!!

    ResponderExcluir
  5. Pola miña parte sobra dicir que intentarei estar alí.

    Saúdos!

    ResponderExcluir
  6. Este comentário foi removido pelo autor.

    ResponderExcluir
  7. Carlos, será na radio dedicada á zona de Santiago, non?

    ResponderExcluir
  8. Son a do comentario anterior. Quería dicirche que xa o adiviñei. Foi por non mirar a web.

    ResponderExcluir
  9. Desculpade que demorase en responder.

    Eduard: Finalmente intervimos no programa Henrique Monteagudo, Gloria Lago, representantes de BNG, PSOE, PP e eu mesmo.

    Grazas a todas e todos pola divulgación destas ideas. É importante que se saiba o que de verdade está a acontecer tamén en Galiza.

    ResponderExcluir